2012. június 12., kedd

Turbó csokis kifli Limarától az új nyújtómmal

Megérkezett a garanciális cserés nyújtóm :) Ki kellett próbálni, hogy működik-e. Jelentem igen!!
Limara pékségének oldalán olvastam egy Turbó csokis kiflit - a tölteléket kicsit megvariáltam. Érdemes kipróbálni, mert nagyon finom lett. Derelyevágóval vágtam cikkekre. Azt tapasztaltam, hogy célszerű a kör szélén vastagabban kenni a tölteléket, mert a háromszög csúcsán úgyis kifolyik. A nagyon kifolyt cikkeket megfordítottam és úgy tekertem fel. A tésztába  a kalóriacsökkentés miatt fruktóz is, a krémbe pedig xilit is került. Nálunk nagy sikere volt.


A képen látható az új nyújtó és a most akciós szilikon kenőecset. Mivel feltekerés közben kijön a vajas krém, ezért a tojásos lekenés közben az ecset is vajas lesz. A szilikonos ecsetet könnyedén el tudjuk mosogatni :)

Jó étvágyat! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése