2021. január 19., kedd

Utazó kávésbögre a Tupperware kínálatában

 Utazó kávésbögre a Tupperware kínálatában


Emlékeztek a Szívek szállodája című sorozatra? Nagyon szerettem :) . Aki látta, biztosan emlékszik, hogy örökké vitték a kávézóból fedeles pohárban a kávét - nos ott szerettem bele először ebbe a fedeles poharas kávézásba :) Elég hosszú idő volt, mire először ittam ilyenből, de a vonzódás máig megmaradt. 

Amikor a WestEndben dolgoztam a Tupperes pultnál, a nap fénypontja volt a fedeles kávé. Ott a parkoló szinten még nyáron is örökké fáztam. Bármerre járunk, a párom fel sem teszi a kérdést, hogy milyen kávét kérek (egyrészt mondjuk tudja :) ) - másrészt biztos benne, hogy a válasz az lesz, hogy fedeleset :)  

Ennek megfelelően tett több kísérletet arra, hogy meglepjen ilyen típusú bögrével, de a fedők szilikonja iránti ellenérzésemet sosem sikerült legyőzni ......

Néhány hónapja azonban már a kezembe foghattam a Tupperware fedeles Utazó kávésbögréjét és nagy örömmel használom azóta is :) 

A legkedvesebb unokahúg szerint a kávé kevésbé színezi a fogakat, ha szívószállal issza az ember. Nem jártam utána, hogy van-e ennek az állításnak valóságtartalma, de nekünk van Tupperes szívószálunk, ami színben jól illik a kék bögréhez, úgyhogy időnként szívószállal iszom a kávét :) 

Egyébként a család legkisebb és legtündéribb tagja profin issza a narancslevet a Tupperes szívószállal :) 



4-5. héten rendelhetitek 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése