2021. január 14., csütörtök

 


Zsemle otthon sütve - UltraProban


Rendszeresen sütöm a zsemlét, most annyiban változtattam, hogy kipróbáltam a gőzös közeget számukra, az UltraPor Lasagne sütőben sütöttem meg őket. 

Egyik kedves vásárlóm a Lőrinci Piacon ajánlotta Királybúza lisztet, vettem belőle, most ezzel a liszttel kísérletezem, igen jóban vagyunk. Felesben használom a BL55 finomlizttel a kenyérnél, kiflinél, zsemlénél is. 

A kelesztést most is a Kelesztőtálra bíztam - kelesztésnél sosem légtelenítjük az edény tetejét. 


Formázás előtt pihennek 10 percet

Megformázva kelnek

kelesztés után . szorosabbra is formázhattam volna őket

vizes spriccelés után az UltaPro Lasagneben kerül a 200 fokos sütőbe



Mivel nem sok fogyott este már belőle, ezért a fagyasztóba is tettem, mert jól jön, ha nincs idő sütni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése