2012. május 6., vasárnap

Akciós termékek a hétre

Egy kis esővel indul nálunk a hét, amire már nagyon nagy szüksége volt a földnek.

Az érettségizőknek nagyon sok sikert kívánok!

Ez a hét nagyon sok lehetőséget tartogat a Tupperware barátok számára. A kelesztőtálak mellett - kizárólag ezen a héten - ismét vásárolható a kerek és a hosszúkás nokedliszaggató, ami sokak nagy kedvence lett.
Az egyik kedves vendégem hosszúkás nokedliszaggatót vásárolt, s ígérte, hogy amint készít vele nokedlit, azonnal jelentkezik. Vártam, vártam, vártam....... gondoltam nem sürgetem, hátha nem volt ideje kipróbálni, de igazán nem értettem, hogy miért nem hív még lelkendezve, hogy milyen fantasztikus a szaggató.
A múlt héten azzal jelentkezett, hogy szeretne még egyet kérni, mert a szomszédasszonynak is szüksége lenne rá. Kell ennél több vélemény? Azt hiszem, ez magáért beszél...

A tojásos nokedli szezonját éljük, de ha borongós az idő, azért a sztrapacska is asztalra kerül a spenótos, mákos nokedlik mellett.
Jő főzőcskét Nektek!

A mesterfogás tálalóeszköz termékcsalád is nagyon nagy kedvezménnyel vásárolható a héten. S most először falisín is kapható hozzá, hogy az eszközök mindig kéznél legyenek.
Ha ki kellene választani, hogy melyik a kedvencem, bajban lennék, mert mindegyiket másért szeretem.


Nagyon szép hetet kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése