2012. május 18., péntek

Békebeli kakaóscsiga újratöltve

Nem voltam elégedett teljesen a korábban készített kakaóscsigával, úgyhogy további recepteket böngésztem a neten. Ma megsütöttem az újabb verziót és ezzel szinte teljesen elégedett vagyok.

Mivel sok lett belőle 7 db-ot betettem a fagyasztóba az 1,3 literes fagyasztós edénybe a Hópelyhes Dupla Lottiba. Még sosem fagyasztottam előkészített tésztát, úgyhogy kíváncsian várom, mi sül majd ki belőle.

 A szögletes, rugalmas falú fagyasztós edényekkel nagyon jól ki lehet használni a fagyasztószekrényt. Nekem csak két polcos fagyasztóm van, mégis döbbenetes mennyi mindent el tudok tárolni benne a fagysztós dobozok segítségével. A fagyasztó névszalaggal felcímkézhetjük a fagyasztós edényeket, a címke ragadásmentesen eltávolítható. Jön a zöldség- és gyümölcsszezon, érdemes előre gondolkodni, hogy legyen miben eltárolni a kiskertben megtermett, illetve akciósan megvásárolt zöldségeket, gyümölcsöket.

Hú... nagyon messzire jutottam az eredeti témától.
Nos a mai sütés így néz ki:














Szeretném megmutatni Nektek az orchideáimat - nagy büszkeség számomra, hogy több évesek és így képesek virágozni, sosem gondoltam volna az ember ennyire tud örülni egy virágnak.






Kellemes pihenős, kikapcsolódós hétvégét kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése