2012. május 12., szombat

Békebeli kakaóscsiga és halászlé

Úgy kezdődött a történet, hogy elmentünk a pékségbe.... Ez viszonylag ritkán történik meg újabban, amióta itthon sütögetem a pékárut. A gyerek kakaóscsigát szeretett volna - nem volt. Másnap elmentünk megint, egy darab csiga volt, de csak nyomokban tartalmazott kakaót. Gondoltam, na majd sütök én. Azért a pénteki vásárláskor bekerült egy élesztős-leveles tészta is a kosárba :(, de elég drágának tartottam ahhoz képest, hogy mennyi kakaóscsiga készíthető belőle.
Ma azért mégiscsak nekiálltam elkészíteni Limara receptje alapján.
Bal felső kép: Mikrokannában olvasztottam a vajat és a szilikon ecsettel kentem meg a tésztát. A Lisztszóróban összekevertem a kakaóport a porcukorral és egyenletesen a tésztára szórtam.
(Nem sütöttem ki mindet, formázva ment a hűtőbe, reggelire lesz frissen sült kakaóscsiga.)



Amikor igenis kell a kenyér: Apu ma meglepett minket egy nagyon finom halászlével. Saját maga által fogott halból készítette. Egyik karácsonyra a Tupperware passzírozóját kapta ajándékba, azóta mindig ezzel passzírozza a halászlét, és szereti. Ez kizárólag az Ő Tuppere. A passzírozónak nemcsak a használata, de az  elmosogatása is végtelenül egyszerű és könnyű. Ez sem utolsó szempont :)
Azt hiszem, elfogultság nélkül mondhatom, hogy az én apukám készíti a legfinomabb halászlét :)
Szuper, hogy készül a halászlé, de nekünk csak kornspitz van itthon. Nahát-nahát. Azért a halászlét mégsem ehetjük kornspitzzel?? Apunak erre is volt tökéletes megoldása: ropogós kenyeret is küldött :) Köszönjük Papi!! Most is nagyon finom volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése