2012. május 14., hétfő

Bulgur - Mesterszakács Nyeles edényben

A tegnapi rántott húshoz ma csak egy kis köretet készítettem: kukoricás bulgurt. Amikor az egészséges köretek között böngésztem, akkor találtam rá a bulgurra. Az első találkozás nagyon kísérlet-jellegű volt, de tudtam, hogy kevésbé hizlal, jó hatású, tehát olykor be kell illeszteni az ételek sorába. Következő alkalommal mexikói zöldségekkel készült, később borsóval, kukoricával. Ma már ott tartunk, hogy kifejezetten ezt kéri a fiam. Javasolta, hogy próbáljam ki a "tejbebulgurt" is - erre még nem került sor, de mindenképpen kipróbálom.
A Mesterszakács Nyeles edény segítségével könnyen és gyorsan elkészítem, pergős marad. A Mesterszakács edények segítségével lerövidül a főzési idő, egészségesebben tudunk főzni, s energiát takarítunk meg.




A bulgur gazdagabb rostokban, vitaminokban és ásványi anyagokban, mint a rizs vagy a kuszkusz. Glikémiás indexe 46, míg a sima rizsé 70-90 körül van. B-vitamin és vas is van benne jócskán, ezért nagyon sok dietetikus javasolja a fogyasztását... forrás: bioazis.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése