2012. május 26., szombat

Spenótos (mángoldos) penne villámgyorsan - UltraProban sütve

Ma ebédre egy kis könnyű tészta készült. A spenótról elolvastam, hogy mennyire szükséges lenne fogyasztanunk, ámde a klasszikus formában nem szeretjük. Kolléganőm javasolta, hogy próbáljam meg a mángoldot, ami rendelkezik minden spenótos jó tulajdonsággal és hasznossággal, de kicsit enyhébb az íze. Palántát is kaptam tőle, ami mára már szépen szedhetővé nőtt a kertemben.

Turbóaprítóval felaprítottam a frissen szedett mángoldot. (25 dkg - persze lehet spenót is)


Fél liter főzőtejszínt elkevertem fél liter tisztított vízzel, hozzákevertem 15 dkg juhtúrót, pici sót, borsot, fél kg penne tésztát. 
Belöntöttem a szögletes UltraPro edénybe, sajtot reszeltem a tetejére, lefedtem és 200 fokra előmelegített sütőben 45 perc alatt készre sütöttem. A végén a tető levételével pirítottam kicsit.



Nagyon jó volt a fogadtatása a család körében, úgyhogy tovább vadászom a mángoldos recepteket, mert akad még mángold a kertemben.

Nagyon gyors és finom ebéd lett belőle, pillanatok alatt összeállítható, tálalható.

Ha van jó spenótos-mángoldos receptetek nagyon örülnék, ha megosztanátok velem. Köszönöm! 
Kellemes hosszú hétvégét kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése